هر نوع فرم و پرسشنامه تحقیقات بازار را به سادگی و سرعت بسازید و لینک آن را در اختیار مصرفکنندگان، پرسشگران یا اعضای پنل تحقیق خود قرار دهید.
برای جمعآوری دادههای باکیفیت باید سوالهای پرسشنامه توسط افراد مرتبط با جامعه هدف پاسخ داده شود. با افزودن شرط، پاسخدهندگان خود را غربالگری کنید.
براساس پاسخهای ثبتشده و محاسبه امتیاز به مخاطبان به صورت خودکار لیبل بزنید و بخشبندی و شناخت پرسونا را سرعت بخشید.
تحقیقات میدانی توسط پرسشگران را با امکان ثبت موقعیت مکانی، ضبط صدا، تصویر و ویدیو به آسودگی انجام دهید.
با امکان متغیرهای محاسباتی، فرمولدهی و محاسبه سهم شلف و سهم بازار را به فرآیندی خودکار و بدون دردسر تبدیل کنید.
با امکان احراز هویت از طریق کد یا OTP، دسترسی پرسشنامه تحقیقات بازار را به اعضای ریسرچ پنل، پرسشگران یا سگمنتی از مصرفکنندگان و مشتریان محدود کنید.
فرم سرنخ فروش، فرم نظرسنجی مصرفکننده و فرم صدای مشتری را منطبق با هویت برند خود طراحی کنید و آن را به سادگی در سایت خود قرار دهید.
با گزارشهای نموداری لحظهای و پیشرفته، تصمیمی هوشمندانه بگیرید و دادههای جمعآوریشده را به سادگی به گوگلشیت، نرمافزار CRM و صدها نرمافزار دیگر انتقال دهید.
حالا شروع کنید