سرنخها و فرصتهای فروش را به کمک فرمهای آنلاین تعاملی جذب کنید، دادههای معتبر جمعآوری کنید و با هزینهای اندک تبدیل به فروش کنید.
سفارشهای فریلنسری، درخواست محتوا یا پروژه سئو و هر سفارش بازاریابی دیگری را با فرمهای جذاب دریافت کنید و تجربه بهتری ایجاد نمایید.
با انجام تست قبل از شروع هر کمپین از حدس و گمان فاصله بگیرید و مطمئن شوید که کپی، پیامک یا تبلیغتان حتما جواب میگیرد.
به کمک دادههای طبقهبندیشده و دقیق تحلیلهای درست و بهجایی ارائه کنید و تصمیمگیری را برای آینده کسبوکار به امری ساده و قابل سنجش تبدیل کنید.
دریافت سفارشهای آنلاین با استفاده از روشهای بهروز و کمهزینه شما را در نظر مشتریانتان حرفهایتر جلوه میدهد. به جای دریافت سفارش تلفنی یا چتی، از روشهای حرفهایتر استفاده کنید. بیشتر بخوانید
با دریافت اطلاعات صحیح، گزارشهای مستند و دادههای بهروز میتوانید تحلیلهای جامع و کاملی داشته باشید. در این راه نمودارها و ویژگیهای پیشرفته گزارشدهی پرسلاین به شما کمک میکنند.
ایجاد، تغذیه و تبدیل هر لید (سرنخ) به مشتری نیاز به استراتژی دارد. به کمک پرسلاین سرنخهای بهتری تولید کنید، آنها را تغذیه کنید و سریعتر به مشتری تبدیل کنید. بیشتر بخوانید.
تحقیق بازار و بازاریابی را برای اطمینان از شروع کسبوکار آنلاین خود با پرسلاین انجام دهید و موفقیت خود را با دادهها تضمین کنید. بیشتر بخوانید.
تمام نمونه فرمها را میتوانید به سادگی ویرایش و سفارشیسازی کنید.
حالا شروع کنید
با پرسلاین تحلیل کنید، تصمیمهای دقیقتر بگیرید و یک کمپین موفق را اجرا کنید.
با اتصال به ابزارهای دیگر در زمان انجام کارها صرفهجویی کنید.
Google Sheets
پاسخهای پرسلاین را خودکار به گوگلشیت ارسال کنید.
Tag Manager
برای تحلیل رفتار پاسخدهنده، ریتارگتینگ و… اسکرپیت سرویس خود را به پرسشنامه اضافه کنید.
Google Analytics
درک دقیقی از نحوه تعامل پاسخدهندگان با پرسلاین خود پیدا کنید.
Mailchimp
پاسخدهندههای فرم خود را به لیست مخاطبانتان اضافه کنید.
Telegram
پاسخها را خودکار به تلگرام ارسال کنید و فرد، گروه یا کانالی را برای اقدامی سریع مطلع سازید.
برای ارتباط همیشگی، در لحظه و چت با پاسخدهندگان
Google Calendar
با ثبت هر پاسخ، خودکار یک رویداد به تقویم گوگل اضافه کنید.
Make
پاسخها را به سادگی به صدها نرمافزار ارسال کنید.
Trello
پاسخها را خودکار به کارت ترلو تبدیل کنید.
توحید علیاشرفی
معاون بازاریابی علی بابا
همواره تحقیقات بازاریابی و شناخت ترجیحات مشتریان، از ابزارهای اساسی ما برای تدوین استراتژیهای بازاریابی و توسعه محصولات و خدماتمان بوده. با قطعیت بالایی میتوان گفت که پرسلاین با توجه به ویژگیهای بومیسازیشده و امکانات کاربردیاش، گزینه اول انتخابی ما برای بسیاری از فعالیتهای پژوهش بازاریابی است و بسیاری از نیازهای ما را در این حوزه به خوبی پوشش میدهد.
فائزه غفوری
مدیر ارتباطات بازاریابی تریبون
رابط کاربری پرسلاین به گونهایست که تعامل با آن بسیار راحت و لذتبخش است. علاوه بر آن پرسلاین برندی اجایل و نوآور است که همواره درحال توسعه این محصول است و فیچر جدیدی برای ارائه دارد. هلپ سنتر پرسلاین نیز به ما کمک کرده تا برای ساخت پرسشنامههایی با شرایط پیچیدهتر بدون نیاز به مکاتبه یا تماس، پاسخ خود را پیدا کنیم و پرسشنامه حرفهای بسازیم.
هادی مرادی
بنیانگذار و مدیرعامل رسانه دیامبورد
پرسلاین یکی از کاملترین، بالغترین و کمنقصترین ابزارهای حوزه مارکتینگ و مارتک در ایران است و مدام نیاز کسبوکارها را شناسایی و محصولش را کاملتر میکند. ما از پرسلاین برای تحقیقات بازار، برگزاری مسابقه، نظرسنجی از کاربرها، ثبتنام وبینارها و دورهها و دریافت نیازمندیهای کسبوکارها استفاده کردیم و به کمک دادههای منسجم و کاربردی آن توانستیم تحلیلی دقیقتر از مخاطبمان داشته باشیم.
سپهر کرمی
مدیر مارکتینگ فروشگاه اینترنتی لیپک
ما به واسطه کارمون توی بخش های مختلف نیاز به دیتاهای زیادی داریم که با تحلیل اونها قسمت های مختلف سیستم رو بهبود میدیم. یکی از بهترین ابزارها برای نظرسنجی ها و جمع آوری داده هامون پرس لاین هست. تنوع پرسشنامه ها و کاربری ساده پرس لاین و همچنین سادگی تحلیل دیتاها در اون، باعث شده به ابزار اصلی تحلیل داده های ما تبدیل بشه.
توحید علیاشرفی
معاون بازاریابی علی بابا
همواره تحقیقات بازاریابی و شناخت ترجیحات مشتریان، از ابزارهای اساسی ما برای تدوین استراتژیهای بازاریابی و توسعه محصولات و خدماتمان بوده. با قطعیت بالایی میتوان گفت که پرسلاین با توجه به ویژگیهای بومیسازیشده و امکانات کاربردیاش، گزینه اول انتخابی ما برای بسیاری از فعالیتهای پژوهش بازاریابی است و بسیاری از نیازهای ما را در این حوزه به خوبی پوشش میدهد.
فائزه غفوری
مدیر ارتباطات بازاریابی تریبون
رابط کاربری پرسلاین به گونهایست که تعامل با آن بسیار راحت و لذتبخش است. علاوه بر آن پرسلاین برندی اجایل و نوآور است که همواره درحال توسعه این محصول است و فیچر جدیدی برای ارائه دارد. هلپ سنتر پرسلاین نیز به ما کمک کرده تا برای ساخت پرسشنامههایی با شرایط پیچیدهتر بدون نیاز به مکاتبه یا تماس، پاسخ خود را پیدا کنیم و پرسشنامه حرفهای بسازیم.
هادی مرادی
بنیانگذار و مدیرعامل رسانه دیامبورد
پرسلاین یکی از کاملترین، بالغترین و کمنقصترین ابزارهای حوزه مارکتینگ و مارتک در ایران است و مدام نیاز کسبوکارها را شناسایی و محصولش را کاملتر میکند. ما از پرسلاین برای تحقیقات بازار، برگزاری مسابقه، نظرسنجی از کاربرها، ثبتنام وبینارها و دورهها و دریافت نیازمندیهای کسبوکارها استفاده کردیم و به کمک دادههای منسجم و کاربردی آن توانستیم تحلیلی دقیقتر از مخاطبمان داشته باشیم.
سپهر کرمی
مدیر مارکتینگ فروشگاه اینترنتی لیپک
ما به واسطه کارمون توی بخش های مختلف نیاز به دیتاهای زیادی داریم که با تحلیل اونها قسمت های مختلف سیستم رو بهبود میدیم. یکی از بهترین ابزارها برای نظرسنجی ها و جمع آوری داده هامون پرس لاین هست. تنوع پرسشنامه ها و کاربری ساده پرس لاین و همچنین سادگی تحلیل دیتاها در اون، باعث شده به ابزار اصلی تحلیل داده های ما تبدیل بشه.
پاسخگوی پرسشهای شما هستیم؛ همیشه!
اگر سوال یا ابهامی در استفاده از پرسلاین دارید، کافیست پرسش یا پیام خود را برای ما ارسال کنید.