نیازها و توقعات شرکتکنندگان را بهتر بشناسید و برنامه خود را از نظر کیفی و کمی ارزیابی کنید.
انواع سوال چندگزینهای، طیفی، متنی، امتیازدهی و ... را استفاده کنید تا بسته به نیازتان بهترین پاسخ را دریافت کنید.
از پاسخدهندگان بخواهید برایتان عکسها و فیلمهای زمان برگزاری رویداد یا سمینار را بفرستند و با ارتباط و تعامل بهتر، احساس بهتری به آنها منتقل کنید.
اگر تعداد شرکتکنندگان در رویداد شما زیاد است بدون نگرانی، فرم و نظرسنجی خود را به دست هزاران کاربر با روشهای مختلفی مثل ایمیل، پیامک، شبکههای اجتماعی، پاپآپ یا قرار دادن در سایت برسانید.
اگر وبینار یا رویدادی بینالمللی دارید باید با هر کاربر به زبان خودش صحبت کنید. در پرسلاین به زبان انگلیسی، عربی، ترکی، اسپانیایی و روسی فرم و نظرسنجی بسازید.
دادههای ثبتنام و نظرسنجی ارزیابی هر وبینار یا رویداد از مهمترین بخشهای اجرایی آن رویداد است. با این دادهها و فیلترکردن آنها در داشبوردهای مختلف پرسلاین میتوانید همایشهای بهتری اجرا کنید و نتایج را برای اجرای بهتر همایشهای بعدی به راحتی تحلیل کنید.
با انتشار آسان و بیدردسر دادهها در قالب جداول و نمودارها، تصمیمگیریهای حرفهای و بدون سوگیری در رویدادهای بعدی را تضمین کنید.
تمام نمونه فرمها را میتوانید به سادگی ویرایش و سفارشیسازی کنید.
حالا شروع کنید
با پرسلاین شرکتکنندگان بیشتری را به همایشهای آتی جذب کنید و سمینارها و وبینارهای حرفهایتری در آینده اجرا کنید.
۱. شناخت عمیقتر مخاطب:با انواع نظرسنجی همایش، شناخت بیشتری از مخاطب کسب کنید و با همین اطلاعات به دیگر اهداف خود برسید.
۲. بهبود رویدادهای آتی:با شناخت ضعفها و قوتهای خود استراتژی بهتری برای بهبود کیفیت رویدادهای بعدی اتخاذ میکنید.
۳. تبلیغ رایگان برای رویداد آتی:با نشان دادن بازخوردهای مثبت، نظرات، عکسها و فیلمهای مخاطبان به دیگر کاربران، آنها را به شرکت در رویدادهای بعدی تشویق کنید.
۴. درآمد بیشتر با تجربه بهتر مخاطب:هرچه تجربه مشتریان بهتری داشته باشید، درآمدتان از برگزاری وبینارها و سمینارها افزایش مییابد، چراکه آنها شما را بهترین میدانند.
به کمک ویژگی «افزودن شرط» به هر مخاطب تنها سوالهای مختص وی را نمایش دهید. تنظیم شرط در پرسشنامه کمک میکند فرم هوشمندی بسازید که براساس پاسخی که مخاطبان میدهند، بلافاصله سوال مرتبط به خود را مشاهده کنند و به مانند فرمهای غیرحرفهای سنتی، مخاطب مجبور نباشد در کلیه سوالهای پرسشنامه همایش گم شود.
به کمک ویژگی «سفارشیسازی صفحه پایان» میتوانید به دستههای مختلف شرکتکنندگان همایش، پیشنهاد تشویقی خاص هر گروه را بدهید. همچنین میتوانید در محل برگزاری همایش، کنفرانس یا نمایشگاه مانیتورهایی برای نظرسنجی آنی از حضار قرار دهید. سپس به کمک فعالسازی تنظیمات بارگذاری خودکار پرسشنامه، فرم نظرسنجی با ثبت پاسخ هر پاسخدهنده، مجددا بارگذاری شود.
به کمک ویژگی «پایپینگ پاسخ»، فرم نظرسنجی همایش را تعاملی کنید و روی سوالهای پیگیریکننده که با هدف شناخت چرایی پاسخها طراحی میشوند، تمرکز کنید. مثلا اگر یک شرکتکننده پاسخ داده است که بخش شبکهسازی رویداد، جذابترین بخش آن بوده است، به کمک ویژگی پایپینگ پاسخ، سوال بعدی را بدین شکل شخصیسازی کنید: در مورد {پیشنهاد} شبکهسازی رویداد {نام رویداد} چه پیشنهادی دارید؟
به کمک ویژگی «احراز هویت» دسترسی به پرسشنامه و فرم را فقط محدود به افرادی کنید که قبلا کُد خاصی مثلا کد ثبتنام را به آنها دادهاید تا اطمینان یابید پاسخها توسط چه کسانی در حال ثبت هستند.
به کمک ویژگی «جلوگیری از ثبت بیش از یکبار پاسخ» از تکرار پاسخدهی به پرسشنامه و فرم نظرسنجی توسط فردی یکسان جلوگیری کنید و داده باکیفیتتری جمعآوری نمایید.
به کمک ویژگی «درج اطلاعات مخفی» لینکهای اختصاصی به کمک شماره موبایل یا آدرس ایمیل شرکتکنندگان ایجاد کنید و در هنگام شروع پاسخدهی، در صفحه خوشآمدگویی فرم نظرسنجی همایش، افراد را با نام آنها مخاطب قرار دهید. به این صورت عملا یک فرم یا پرسشنامه طراحی کردهاید اما لینکهای اختصاصی برای هر مخاطب تولید شده است تا به راحتی بتوانید کلیه اطلاعات را یکجا تحلیل کنید.
از طریق «API پرسلاین»، اطلاعات فرمهای نظرسنجی و ثبتنام را با سیستمهایی مثل CRM خود رد و بدل و یکپارچه کنید.
به کمک ویژگی «درگاه پرداخت» هر ثبتنام کننده جدید در رویداد یا وبینار را به درگاه پرداخت خود هدایت کنید تا ثبتنام قطعی شود و نرخ دقیقتری از شرکتکنندگان داشته باشید.
به کمک ویژگی «محاسبات» امتیازبندی نظرسنجی ارزیابی همایش را انجام دهید و یا محاسبه مبلغ نهایی قابل پرداخت توسط ثبتنام کننندگان گروهی را با احتساب تخفیفهای ویژه انجام دهید.
به کمک ویژگی «تعیین محدودیت تعداد پاسخ» طرفیت ثبتنام در کل همایش یا برای هر نوبت/سانس از رویداد خود را مدیریت کنید.
علاوه بر این امکانات، در پرسلاین امکانات رنگبندی، استفاده از تصویر و ویدیو در فرمهای نظرسنجی، ارائه نمودارهای تحلیلی آماری به صورت آنی و بلادرنگ(Real-Time) و فرمهای سازگار با موبایل و تبلت را در اختیار دارید.
ارسال فرم نظرسنجی همایش و رویداد از طریق ایمیل یا پیامک شیوهای بسیار آسان برای دسترسی به مخاطبان است. لینک پرسشنامه آنلاین ایجاد شده را به راحتی از طریق پنل ارسال ایمیل یا پیامک برای مخاطبان ارسال کنید.
به کمک این شیوه، به تعداد بیشتری از مخاطبان دسترسی خواهید داشت؛ به خصوص وقتی که نظرسنجی پیش از برگزاری رویداد و همایش را انجام میدهید. لینک نظرسنجی آنلاین را به راحتی میتوانید در هر یک از حسابهای اجتماعی همایش به اشتراک بگذارید.
در مواقعی که وبسایت همایش بازدیدکننده زیادی دارد و نمیخواهید این بازدیدکنندهها را از دست دهید، بهتر است نظرسنجی و فرم مربوطه را در وبسایت کنفرانس قرار دهید تا بلافاصله از بازدیدکنندگان اطلاعات مورد نیاز را جمعآوری کنید.
نمایش فرم نظرسنجی ارزیابی همایش به صورت پاپآپ، کمک میکند تا هوشمندانهتر پرسشنامه یا فرمتان را نشان دهید. در این روش براساس رفتار بازدیدکننده وبسایت، صفحاتی که در حال بازدید از آنهاست و مدت زمانی که بازدیدکننده روی صفحهای خاص مانده است، پرسشنامه ایجادشده به وی نمایش داده شود و اطلاعات دریافت میشود.
پویان ابراهیمی
سرگروه تحقیقات بازار و هوشمندی تجاری شرکت شاتل
پرسلاین، به ما این امکان را داد تا بتوانیم در کمترین زمان و با بالاترین دقت دادههایی را جمعآوری کنیم که در روشهای سنتی برایمان هزینه ریالی و زمانی چند برابری داشت. دو ویژگی در پرسلاین ما را به مشتری وفادار خود تبدیل کرده است: اول پنل بسیار کاربرپسند و دوم، سرعت و چابکی تیم پشتیبانی و توسعه پرسلاین.
وحید دلاوری
مدیر IT بیمارستان میلاد
پرسلاین در بیمارستان میلاد، با استقبال زیادی مواجه شد و کاربری اون به سرعت در حوزههای مختلف رشد کرد. دلایل مختلفی دارد، اما مهمترین آنها، کاربری و پیادهسازی آسان، کاهش هزینه و زمان انجام کارها و دستیابی به بازخورد سریع و تحریف نشده است. با استفاده از پرسلاین تحولی اساسی در فرایندهایمان ایجاد کردیم.
دکتر نوید نظافتی
مدیر گروه مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی
پرسلاین، ساخت و توزیع پرسشنامه آنلاین را جذاب و حرفهای و تحلیل دادهها را ساده میکند. فکر میکنم از این پس، دانشجویانی که از پرسلاین استفاده نمیکنند، مثل کسانی هستند که در مسابقه اتومبیلرانی، پیاده میدوند.
توحید علیاشرفی
معاون بازاریابی علی بابا
همواره تحقیقات بازاریابی و شناخت ترجیحات مشتریان، از ابزارهای اساسی ما برای تدوین استراتژیهای بازاریابی و توسعه محصولات و خدماتمان بوده. با قطعیت بالایی میتوان گفت که پرسلاین با توجه به ویژگیهای بومیسازیشده و امکانات کاربردیاش، گزینه اول انتخابی ما برای بسیاری از فعالیتهای پژوهش بازاریابی است و بسیاری از نیازهای ما را در این حوزه به خوبی پوشش میدهد.
رامین یزدانی پدرام
مدیر توسعه نرمافزار هواپیمایی آتا
پرسلاین ابزار قدرتمندی برای کسبوکارهای فعال در حوزه هتل و گردشگری است که به شما امکان طراحی و اجرای هر نوع سناریوی وقتگیری را به راحتی و تنها با چند کلیک میدهد. با امکانات متنوع و بینظیری مثل استفاده از API و وبهوک، به راحتی توانستیم فرمها و پرسشنامههایمان را به سیستمهای داخلی خود متصل کنیم و گزارشهای متنوعی بسازیم.
پویان ابراهیمی
سرگروه تحقیقات بازار و هوشمندی تجاری شرکت شاتل
پرسلاین، به ما این امکان را داد تا بتوانیم در کمترین زمان و با بالاترین دقت دادههایی را جمعآوری کنیم که در روشهای سنتی برایمان هزینه ریالی و زمانی چند برابری داشت. دو ویژگی در پرسلاین ما را به مشتری وفادار خود تبدیل کرده است: اول پنل بسیار کاربرپسند و دوم، سرعت و چابکی تیم پشتیبانی و توسعه پرسلاین.
وحید دلاوری
مدیر IT بیمارستان میلاد
پرسلاین در بیمارستان میلاد، با استقبال زیادی مواجه شد و کاربری اون به سرعت در حوزههای مختلف رشد کرد. دلایل مختلفی دارد، اما مهمترین آنها، کاربری و پیادهسازی آسان، کاهش هزینه و زمان انجام کارها و دستیابی به بازخورد سریع و تحریف نشده است. با استفاده از پرسلاین تحولی اساسی در فرایندهایمان ایجاد کردیم.
دکتر نوید نظافتی
مدیر گروه مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی
پرسلاین، ساخت و توزیع پرسشنامه آنلاین را جذاب و حرفهای و تحلیل دادهها را ساده میکند. فکر میکنم از این پس، دانشجویانی که از پرسلاین استفاده نمیکنند، مثل کسانی هستند که در مسابقه اتومبیلرانی، پیاده میدوند.
توحید علیاشرفی
معاون بازاریابی علی بابا
همواره تحقیقات بازاریابی و شناخت ترجیحات مشتریان، از ابزارهای اساسی ما برای تدوین استراتژیهای بازاریابی و توسعه محصولات و خدماتمان بوده. با قطعیت بالایی میتوان گفت که پرسلاین با توجه به ویژگیهای بومیسازیشده و امکانات کاربردیاش، گزینه اول انتخابی ما برای بسیاری از فعالیتهای پژوهش بازاریابی است و بسیاری از نیازهای ما را در این حوزه به خوبی پوشش میدهد.
رامین یزدانی پدرام
مدیر توسعه نرمافزار هواپیمایی آتا
پرسلاین ابزار قدرتمندی برای کسبوکارهای فعال در حوزه هتل و گردشگری است که به شما امکان طراحی و اجرای هر نوع سناریوی وقتگیری را به راحتی و تنها با چند کلیک میدهد. با امکانات متنوع و بینظیری مثل استفاده از API و وبهوک، به راحتی توانستیم فرمها و پرسشنامههایمان را به سیستمهای داخلی خود متصل کنیم و گزارشهای متنوعی بسازیم.
رامین یزدانی پدرام
مدیر توسعه نرمافزار هواپیمایی آتا
پرسلاین ابزار قدرتمندی برای کسبوکارهای فعال در حوزه هتل و گردشگری است که به شما امکان طراحی و اجرای هر نوع سناریوی وقتگیری را به راحتی و تنها با چند کلیک میدهد. با امکانات متنوع و بینظیری مثل استفاده از API و وبهوک، به راحتی توانستیم فرمها و پرسشنامههایمان را به سیستمهای داخلی خود متصل کنیم و گزارشهای متنوعی بسازیم.
هومن خسروی
توسعهدهنده کسبوکار سایت شب
پرسلاین اگر تنها سامانه یکپارچه نظرسنجی در ایران نباشد، بدون شک بهترین و کاملترین ابزار ساخت پرسشنامه و نظرسنجی محسوب میشود. انواع پژوهشها، تحقیقات بازار و تحقیقات آماری در جمعیتهای مختلف پرسونایی و مشتریان هدف، با امکانات گسترده این ابزار و گزارشهای اختصاصی آن قابل انجام است و این موضوع، تمایز پرسلاین برای «شب» بودهاست.
محیا میرزازاد
مسئول باشگاه مشتریان و CRM هتل بینالمللی هرمز
مدتها بود به دنبال سرویسی جهت نظرسنجی اقامت مهمانان هتل بودیم که قابلیت یکپارچگی با نرمافزار رزرواسیون هتل و پنل پیامکی را داشته باشد. با استفاده از پرسلاین، نه تنها این فرایند را به سرعت عملیاتی کردیم، بلکه از گزارشها و جدولهای نتایج برای بهبود خدمات و افزایش ارتباطمان با مشتریها استفاده میکنیم.
دکتر محمد جعفری
رئیس اداره نرمافزار دانشگاه علوم پزشكی مازندران
پرسلاين بهدليل كاربری بسيار راحت و آسان، اين امكان را به ما داده تا در ۲۵ بيمارستان دانشگاه علومپزشكی مازندران، در كمترين زمان و با بالاترين دقت دادهها را جمع آوری كنيم و همچنين بهدليل پيادهسازی آسان، كاهش هزينه و زمان انجام كارها و دستيابی به بازخورد سريع در ساير حوزههای دانشگاه نيز با استقبال زيادی مواجه شدهاست.
فائزه غفوری
مدیر ارتباطات بازاریابی تریبون
رابط کاربری پرسلاین به گونهایست که تعامل با آن بسیار راحت و لذتبخش است. علاوه بر آن پرسلاین برندی اجایل و نوآور است که همواره درحال توسعه این محصول است و فیچر جدیدی برای ارائه دارد. هلپ سنتر پرسلاین نیز به ما کمک کرده تا برای ساخت پرسشنامههایی با شرایط پیچیدهتر بدون نیاز به مکاتبه یا تماس، پاسخ خود را پیدا کنیم و پرسشنامه حرفهای بسازیم.
هادی مرادی
بنیانگذار و مدیرعامل رسانه دیامبورد
پرسلاین یکی از کاملترین، بالغترین و کمنقصترین ابزارهای حوزه مارکتینگ و مارتک در ایران است و مدام نیاز کسبوکارها را شناسایی و محصولش را کاملتر میکند. ما از پرسلاین برای تحقیقات بازار، برگزاری مسابقه، نظرسنجی از کاربرها، ثبتنام وبینارها و دورهها و دریافت نیازمندیهای کسبوکارها استفاده کردیم و به کمک دادههای منسجم و کاربردی آن توانستیم تحلیلی دقیقتر از مخاطبمان داشته باشیم.
رامین یزدانی پدرام
مدیر توسعه نرمافزار هواپیمایی آتا
پرسلاین ابزار قدرتمندی برای کسبوکارهای فعال در حوزه هتل و گردشگری است که به شما امکان طراحی و اجرای هر نوع سناریوی وقتگیری را به راحتی و تنها با چند کلیک میدهد. با امکانات متنوع و بینظیری مثل استفاده از API و وبهوک، به راحتی توانستیم فرمها و پرسشنامههایمان را به سیستمهای داخلی خود متصل کنیم و گزارشهای متنوعی بسازیم.
هومن خسروی
توسعهدهنده کسبوکار سایت شب
پرسلاین اگر تنها سامانه یکپارچه نظرسنجی در ایران نباشد، بدون شک بهترین و کاملترین ابزار ساخت پرسشنامه و نظرسنجی محسوب میشود. انواع پژوهشها، تحقیقات بازار و تحقیقات آماری در جمعیتهای مختلف پرسونایی و مشتریان هدف، با امکانات گسترده این ابزار و گزارشهای اختصاصی آن قابل انجام است و این موضوع، تمایز پرسلاین برای «شب» بودهاست.
محیا میرزازاد
مسئول باشگاه مشتریان و CRM هتل بینالمللی هرمز
مدتها بود به دنبال سرویسی جهت نظرسنجی اقامت مهمانان هتل بودیم که قابلیت یکپارچگی با نرمافزار رزرواسیون هتل و پنل پیامکی را داشته باشد. با استفاده از پرسلاین، نه تنها این فرایند را به سرعت عملیاتی کردیم، بلکه از گزارشها و جدولهای نتایج برای بهبود خدمات و افزایش ارتباطمان با مشتریها استفاده میکنیم.
دکتر محمد جعفری
رئیس اداره نرمافزار دانشگاه علوم پزشكی مازندران
پرسلاين بهدليل كاربری بسيار راحت و آسان، اين امكان را به ما داده تا در ۲۵ بيمارستان دانشگاه علومپزشكی مازندران، در كمترين زمان و با بالاترين دقت دادهها را جمع آوری كنيم و همچنين بهدليل پيادهسازی آسان، كاهش هزينه و زمان انجام كارها و دستيابی به بازخورد سريع در ساير حوزههای دانشگاه نيز با استقبال زيادی مواجه شدهاست.
فائزه غفوری
مدیر ارتباطات بازاریابی تریبون
رابط کاربری پرسلاین به گونهایست که تعامل با آن بسیار راحت و لذتبخش است. علاوه بر آن پرسلاین برندی اجایل و نوآور است که همواره درحال توسعه این محصول است و فیچر جدیدی برای ارائه دارد. هلپ سنتر پرسلاین نیز به ما کمک کرده تا برای ساخت پرسشنامههایی با شرایط پیچیدهتر بدون نیاز به مکاتبه یا تماس، پاسخ خود را پیدا کنیم و پرسشنامه حرفهای بسازیم.
هادی مرادی
بنیانگذار و مدیرعامل رسانه دیامبورد
پرسلاین یکی از کاملترین، بالغترین و کمنقصترین ابزارهای حوزه مارکتینگ و مارتک در ایران است و مدام نیاز کسبوکارها را شناسایی و محصولش را کاملتر میکند. ما از پرسلاین برای تحقیقات بازار، برگزاری مسابقه، نظرسنجی از کاربرها، ثبتنام وبینارها و دورهها و دریافت نیازمندیهای کسبوکارها استفاده کردیم و به کمک دادههای منسجم و کاربردی آن توانستیم تحلیلی دقیقتر از مخاطبمان داشته باشیم.
پاسخگوی پرسشهای شما هستیم؛ همیشه!
اگر سوال یا ابهامی در استفاده از پرسلاین دارید، کافیست پرسش یا پیام خود را برای ما ارسال کنید.