ما پرسلاین را شروع کردیم تا انجام مطالعه و نظرسنجیها را برای سازمانها و افراد راحت، سریع و کمهزینه کنیم و معتقدیم از این راه میشود زندگی کاری کارکنان سازمانها را بهبود داد، به مشتریهای بالقوه محصولات باکیفیتتر و مطلوبتری ارائه و مشتریان فعلی را وفادار کرد.
پرسلاین راهکاری است در پاسخ به "مطمئن نیستم محصول جدید، بازاری داشته باشد! نفهمیدم چرا از تبلیغ جدیدمان اینقدر کم استقبال شد! چرا مشتریها با دیدن قیمت کمتر سراغ انتخابهای دیگر میروند! اطلاعاتی از مراجعان و مشتریان نداریم! چرا مشتریها مدام در حال ترک کردن برند ما هستند! نمیدانم چطور انگیزه کارکنان را بالا ببرم! معلوم نیست چرا پرسنل کار رو ترک میکنند! ایده فوقالعادهایست، ولی نمیدانم از کجا شروع کنم! پرسشنامه پایاننامهام را کسی تکمیل نمیکند!"
ما معتقدیم با پرسلاین، مدیران، کارآفرینان و دانشجویان، از لحظهای که تصمیم به انجام مطالعه و نظرسنجی میگیرند تا دریافت نتایج و تصمیمگیری، کلیه مراحل را بدون اتلاف وقت و صرف هزینههای فراوان، شخصا و به سرعت میتوانند انجام دهند.
تصمیمگیری برای بهبود از شناخت دقیق وضع موجود حاصل میشود و پرسلاین، لاین پرسشگری نوینی است برای شناخت و تصمیمگیری.