ساخت پرسشنامه آنلاینبا پرس‌لاین

۹۴ درصدکاربران ما استفاده از نرم‌افزار ساخت پرسشنامه آنلاین پرس‌لاین را به دیگران توصیه می‌کنند!

۸۷ درصدکاربران ما پاسخ‌های بیشتری از طریق پرس‌لاین در مقایسه با دیگر نرم‌افزارهای ساخت پرسشنامه آنلاین جمع‌آوری کرده‌اند!

پرسشنامه‌ساز پرس‌لاین چگونه کار می‌کند؟

ساخت سریع و آسان

از طریق موبایل یا کامپیوتر پرسشنامه آنلاین بسازید. سوال بسته مانند چندگزینه‌ای، طیفی، طیف لیکرت، جدولی و درجه‌بندی یا سوال باز متنی برای هر نوع تحقیق کمی و کیفی از پرسشنامه رضایت مشتری و پرسشنامه شاخص NPS و رضایت شغلی کارکنان گرفته تا پرسشنامه پرسونا و تحقیقات بازار و سنجش ایده محصول جدید را تنها با چند درگ و دراپ اضافه کنید.

form-online

طراحی و رنگ‌آمیزی

برای انجام یک نظرسنجی دقیق در هر سوال، تصویر یا ویدیوی مرتبطی را اضافه کنید. به کمک ده‌ها رنگ‌بندی آماده یا سفارشی‌سازی تصویر پس‌زمینه پرسشنامه و افزودن لوگو، هویت بصری خود را در پرسشنامه آنلاین خلق کنید.

form-online

نمایش هوشمند سوال‌ها

با افزودن شرط، بین پرسش‌ها روابط منطقی تعریف کنید تا براساس هر پاسخ،‌ سوال مرتبطی به پاسخ‌دهنده نمایش داده شود.

form-online

ارسال فراگیر لینک پرسشنامه

لینک پرسشنامه آنلاین را به‌سادگی به دست مخاطبان خود در هرجایی برسانید. شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، پیامک، کد QR یا در وب‌سایت خود پرسشنامه را نمایش دهید.
form-online

گزارش و نمودارهای پیشرفته

با گزارش‌ساز و فیلترهای پیشرفته، لینک نمودار گرافیکی پرسشنامه آنلاین را با ذی‌‌‌نفعان به اشتراک بگذارید و بر پایه داده‌های باکیفیت تصمیم‌هایی دقیق و هوشمندانه بگیرید.

form-online

محبوب هزاران سازمان کوچک و بزرگ

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

۸۱ درصد کاربران ما معتقدند تحلیل‌های دقیق‌تری با گزارش و نمودارهای پیشرفته پرسشنامه‌ساز پرس‌لاین به دست آورده‌اند!

چطور پرسشنامه آنلاین بسازیم؟

از میان نمونه پرسشنامه‌های آماده انتخاب کنید

تمام نمونه پرسشنامه‌ها را می‌توانید به سادگی ویرایش و سفارشی‌سازی کنید.

مدیریت تجربه مشتری
پرسشنامه رضایت‌سنجی مشتری
پرسشنامه NPS
پرسشنامه وفاداری به برند
نظرسنجی کیفیت پشتیبانی
نمایش همه
تحقیقات بازار
پرسشنامه پرسونای مشتری
پرسشنامه رفتار مصرف‌کننده
پرسشنامه تست محصول جدید
فرم تحقیقات بازار
نمایش همه
مدیریت تجربه کارکنان
پرسشنامه ارزیابی ۳۶۰ درجه
نظرسنجی مصاحبه استخدامی
فرم استخدام
نظرسنجی رضایت شغلی
نمایش همه
گردشگری و هتل‌ها
نظرسنجی اقامت میهمانان
فرم رزرو اتاق
پرسشنامه ارزیابی رستوران
نظرسنجی تور گردشگری
نمایش همه
سلامت و بیمارستان‌ها
رضایت‌سنجی پس از ترخیص
رضایت‌سنجی مراجعان درمانگاه
ارزیابی فرهنگ ایمنی بیمار
پرسشنامه فالواپ/پیگیری بیماران
نمایش همه
مدارس و مجتمع‌های آموزشی
فرم ثبت‌نام مدرسه/اردو
فرم انتخابات شورای دانش‌آموزی
فرم مسابقه کتابخوانی
نظرسنجی ارزیابی معلمان
نمایش همه
فرم‌های عمومی
فرم ثبت‌نام
فرم تماس با ما
فرم ثبت سفارش
فرم نظرسنجی
نمایش همه
پژوهش دانشگاهی و آزمون
پرسشنامه پایان‌نامه مدیریت
فرم اطلاعات دموگرافیک
آزمون تعیین سطح زبان
آزمون هوش و استعداد تحصیلی
نمایش همه
بازاریابی دیجیتال
فرم سرنخ فروش
پرسشنامه ارزیابی اثربخشی تبلیغات
پرسشنامه آگاهی از برند
پرسشنامه تست کپی رایتینگ
نمایش همه

حالا شروع کنید

پرسشنامه آنلاین خود را سریع و راحت بسازید.

چرا پرس‌لاین بهترین نرم‌افزار ساخت پرسشنامه آنلاین رایگان است؟

computational-variables
قابلیت تعریف شرط‌های پیشرفته و محاسبات پیچیده و فرمول‌دهی
infinite-forms
بدون محدودیت در ساخت پرسشنامه و تعداد سوال در هر پرسشنامه
infinite-answers
بدون محدودیت در ثبت پاسخ
support-feature
راهنمایی و ارائه پشتیبانی از طریق تیکت و تماس
authentication
احراز هویت پاسخ‌دهندگان از طریق رمز یکبار مصرف، ایمیل و کد
charts
نمودارهای آماری پیشرفته
languages-feature
سازگار با زبان فارسی و پشتیبانی از زبان ترکی، عربی، انگلیسی، اسپانیایی و روسی
integration-feature
اتصال ساده به نرم‌افزارهای CRM، پنل‌های پیامک، ایمیل، گوگل شیت و …
payment-feature
امکان اتصال به درگاه پرداخت

چرا باید نرم‌افزار طراحی پرسشنامه آنلاین پرس‌لاین را جایگزین پرسشنامه‌های کاغذی کرد؟

نرم‌افزار ساخت پرسشنامه آنلاین ابزاری است که از دانشجو و صاحب کسب‌و‌کاری کوچک گرفته تا واحدهای تحقیقات بازاریابی، منابع انسانی و ارتباط مشتری شرکت‌های بزرگ در زمره کاربرهای آن هستند. هیچ کس صبح خود را به امید پُرکردن پرسشنامه آنلاین برای کسب و کار شما آغاز نمی‌کند. بنابراین اگر به دنبال جمع‌آوری داده‌ای باکیفیت هستید، باید پرسشنامه آنلاین شما جذاب، ساده و روان باشد.

نرم‌افزار طراحی پرسشنامه آنلاین باید به شما امکاناتی دهد تا در عین سادگی، کاربرپسند‌بودن و سهولت استفاده، نیازهای پیشرفته و پیچیده‌ کسب و کار را نیز برآورده کند. پرس‌لاین، پرسشنامه‌ساز و فرم‌ساز قدرتمندی است که امکانات ابزارهای به‌روز دنیا را دارد، کاملاً با زبان فارسی سازگار است و می‌تواند به نیازمندی‌های مختلف پاسخ دهد.

کاهش هزینه:با هزینه‌ای اندک می‌توانید از ویژگی‌های پیشرفته پرس‌لاین استفاده کنید، پرسشنامه آنلاین بسازید و با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. کافیست این هزینه را با هزینه استخدام پرسش‌گر یا مصاحبه‌کننده‌های حضوری یا تلفنی، هزینه چاپ و ارسال پرسشنامه‌ها و هزینه آماده‌سازی و ورود دستی داده برای تحلیل آماری مقایسه کنید.

افزایش سرعت:به محض این‌که لینک پرسشنامه آنلاین را ارسال می‌کنید، پاسخ‌های ثبت‌شده در لحظه و به صورت خودکار در جدول نتایج و از طریق خروجی اکسل در دسترس شما هستند. در صورتی‌که انجام این مراحل در سایر شیوه‌ها، بسته به تعداد پاسخ‌ها، به چندین روز زمان برای آماده‌سازی و سامان‌دهی داده‌ احتیاج دارد.

سوگیری کمتر:از آن‌جایی‌که در پرسشنامه آنلاین، پاسخ‌دهنده، مصاحبه‌کننده‌ای را نمی‌بیند، تحت تأثیر «تمایل به حفظ وجهه خود در برابر او» قرار نمی‌گیرد و پاسخ‌های او بدون سوگیری است. از طرفی در این شیوه، به دلیل نبود پرسش‌گر، سوالات به یک روال از کلیه افراد جامعه/نمونه آماری پرسیده می‌شود.

بدون محدودیت زمان و مکان:پاسخ‌دهندگانی که لینک پرسشنامه آنلاین را در اختیار دارند، هر زمان که مایل باشند می‌توانند آن‌ را تکمیل کنند. طراح پرسشنامه نیز به حساب کاربری خود از طریق اینترنت در هر مکان و زمانی دسترسی دارد و می‌تواند آن را ویرایش، پاسخ‌ها را بررسی و نمودارهای گرافیکی تحلیلی را مشاهده کند.

هدف‌گیری جامعه‌ وسیع‌تر:در شیوه آنلاین، طراح می‌تواند پرسشنامه آنلاین خود را از طریق ایمیل، پیامک، شبکه‌های اجتماعی و قراردادن بر روی سایت به دست مخاطبان خود برساند و به جامعه‌ بزرگ‌تری دسترسی خواهد داشت.

درباره پرس‌لاین چه می‌گویند؟

  • person

    پویان ابراهیمی

    سرگروه تحقیقات بازار و هوشمندی تجاری شرکت شاتل

    پرس‌لاین، به ما این امکان را داد تا بتوانیم در کمترین زمان و با بالاترین دقت داده‌هایی را جمع‌آوری کنیم که در روش‌های سنتی برایمان هزینه ریالی و زمانی چند برابری داشت. دو ویژگی در پرس‌لاین ما را به مشتری وفادار خود تبدیل کرده است: اول پنل بسیار کاربر‌پسند و دوم، سرعت و چابکی تیم پشتیبانی و توسعه پرس‌لاین.

  • person

    وحید دلاوری

    مدیر IT بیمارستان میلاد

    پرس‌لاین در بیمارستان میلاد، با استقبال زیادی مواجه شد و کاربری اون به سرعت در حوزه‌های مختلف رشد کرد. دلایل مختلفی دارد، اما مهمترین آن‌ها، کاربری و پیاده‌سازی آسان، کاهش هزینه و زمان انجام کارها و دست‌یابی به بازخورد سریع و تحریف نشده است. با استفاده از پرس‌لاین تحولی اساسی در فرایند‌هایمان ایجاد کردیم.

  • person

    دکتر نوید نظافتی

    مدیر گروه مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی

    پرس‌لاین، ساخت و توزیع پرسشنامه آنلاین را جذاب و حرفه‌ای و تحلیل داده‌ها را ساده می‌کند. فکر می‌کنم از این پس، دانشجویانی که از پرس‌لاین استفاده نمی‌کنند، مثل کسانی هستند که در مسابقه اتومبیل‌رانی، پیاده می‌دوند.

  • person

    توحید علی‌اشرفی

    معاون بازاریابی علی بابا

    همواره تحقیقات بازاریابی و شناخت ترجیحات مشتریان، از ابزارهای اساسی ما برای تدوین استراتژی‌های بازاریابی و توسعه محصولات و خدمات‌مان بوده‌. با قطعیت بالایی می‌توان گفت که پرس‌لاین با توجه به ویژگی‌های بومی‌سازی‌شده و امکانات کاربردی‌اش، گزینه اول انتخابی ما برای بسیاری از فعالیت‌های پژوهش بازاریابی است و بسیاری از نیازهای ما را در این حوزه به خوبی پوشش می‌دهد.

  • person

    رامین یزدانی پدرام

    مدیر توسعه نرم‌افزار هواپیمایی آتا

    پرس‌لاین ابزار قدرتمندی برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه هتل‌ و گردشگری است که به شما امکان طراحی و اجرای هر نوع سناریوی وقت‌گیری را به راحتی و تنها با چند کلیک می‌دهد. با امکانات متنوع و بی‌نظیری مثل استفاده از API و وب‌هوک، به راحتی توانستیم فرم‌ها و پرسشنامه‌هایمان را به سیستم‌های داخلی خود متصل کنیم و گزارش‌های متنوعی بسازیم.

  • person

    پویان ابراهیمی

    سرگروه تحقیقات بازار و هوشمندی تجاری شرکت شاتل

    پرس‌لاین، به ما این امکان را داد تا بتوانیم در کمترین زمان و با بالاترین دقت داده‌هایی را جمع‌آوری کنیم که در روش‌های سنتی برایمان هزینه ریالی و زمانی چند برابری داشت. دو ویژگی در پرس‌لاین ما را به مشتری وفادار خود تبدیل کرده است: اول پنل بسیار کاربر‌پسند و دوم، سرعت و چابکی تیم پشتیبانی و توسعه پرس‌لاین.

  • person

    وحید دلاوری

    مدیر IT بیمارستان میلاد

    پرس‌لاین در بیمارستان میلاد، با استقبال زیادی مواجه شد و کاربری اون به سرعت در حوزه‌های مختلف رشد کرد. دلایل مختلفی دارد، اما مهمترین آن‌ها، کاربری و پیاده‌سازی آسان، کاهش هزینه و زمان انجام کارها و دست‌یابی به بازخورد سریع و تحریف نشده است. با استفاده از پرس‌لاین تحولی اساسی در فرایند‌هایمان ایجاد کردیم.

  • person

    دکتر نوید نظافتی

    مدیر گروه مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی

    پرس‌لاین، ساخت و توزیع پرسشنامه آنلاین را جذاب و حرفه‌ای و تحلیل داده‌ها را ساده می‌کند. فکر می‌کنم از این پس، دانشجویانی که از پرس‌لاین استفاده نمی‌کنند، مثل کسانی هستند که در مسابقه اتومبیل‌رانی، پیاده می‌دوند.

  • person

    توحید علی‌اشرفی

    معاون بازاریابی علی بابا

    همواره تحقیقات بازاریابی و شناخت ترجیحات مشتریان، از ابزارهای اساسی ما برای تدوین استراتژی‌های بازاریابی و توسعه محصولات و خدمات‌مان بوده‌. با قطعیت بالایی می‌توان گفت که پرس‌لاین با توجه به ویژگی‌های بومی‌سازی‌شده و امکانات کاربردی‌اش، گزینه اول انتخابی ما برای بسیاری از فعالیت‌های پژوهش بازاریابی است و بسیاری از نیازهای ما را در این حوزه به خوبی پوشش می‌دهد.

  • person

    رامین یزدانی پدرام

    مدیر توسعه نرم‌افزار هواپیمایی آتا

    پرس‌لاین ابزار قدرتمندی برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه هتل‌ و گردشگری است که به شما امکان طراحی و اجرای هر نوع سناریوی وقت‌گیری را به راحتی و تنها با چند کلیک می‌دهد. با امکانات متنوع و بی‌نظیری مثل استفاده از API و وب‌هوک، به راحتی توانستیم فرم‌ها و پرسشنامه‌هایمان را به سیستم‌های داخلی خود متصل کنیم و گزارش‌های متنوعی بسازیم.

  • person

    رامین یزدانی پدرام

    مدیر توسعه نرم‌افزار هواپیمایی آتا

    پرس‌لاین ابزار قدرتمندی برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه هتل‌ و گردشگری است که به شما امکان طراحی و اجرای هر نوع سناریوی وقت‌گیری را به راحتی و تنها با چند کلیک می‌دهد. با امکانات متنوع و بی‌نظیری مثل استفاده از API و وب‌هوک، به راحتی توانستیم فرم‌ها و پرسشنامه‌هایمان را به سیستم‌های داخلی خود متصل کنیم و گزارش‌های متنوعی بسازیم.

  • person

    هومن خسروی

    توسعه‌دهنده کسب‌وکار سایت شب

    پرس‌لاین اگر تنها سامانه یکپارچه نظرسنجی در ایران نباشد، بدون شک بهترین و کامل‌ترین ابزار ساخت پرسشنامه و نظرسنجی محسوب می‌شود. انواع پژوهش‌ها، تحقیقات بازار و تحقیقات آماری در جمعیت‌های مختلف پرسونایی و مشتریان هدف، با امکانات گسترده این ابزار و گزارش‌های اختصاصی آن قابل انجام است و این موضوع، تمایز پرس‌لاین برای «شب» بوده‌است.

  • person

    محیا میرزازاد

    مسئول باشگاه مشتریان و CRM هتل بین‌المللی هرمز

    مدت‌ها بود به دنبال سرویسی جهت نظرسنجی اقامت مهمانان هتل بودیم که قابلیت یکپارچگی با نرم‌افزار رزرواسیون هتل و پنل پیامکی را داشته باشد. با استفاده از پرس‌لاین، نه تنها این فرایند را به سرعت عملیاتی کردیم، بلکه از گزارش‌ها و جدول‌های نتایج‌ برای بهبود خدمات‌ و افزایش ارتباط‌‌مان با مشتری‌ها استفاده می‌کنیم.

  • person

    دکتر محمد جعفری

    رئیس اداره نرم‌افزار دانشگاه علوم پزشكی مازندران

    پرس‌لاين به‌دليل كاربری بسيار راحت و آسان، اين امكان را به ما داده تا در ۲۵ بيمارستان دانشگاه علوم‌پزشكی مازندران، در كمترين زمان و با بالاترين دقت داده‌ها را جمع آوری كنيم و همچنين به‌دليل پياده‌سازی آسان، كاهش هزينه و زمان انجام كارها و دست‌يابی به بازخورد سريع در ساير حوزه‌های دانشگاه نيز با استقبال زيادی مواجه شده‌است.

  • person

    فائزه غفوری

    مدیر ارتباطات بازاریابی تریبون

    رابط کاربری پرس‌لاین به گونه‌ایست که تعامل با آن بسیار راحت و لذت‌بخش است. علاوه بر آن پرس‌لاین برندی اجایل و نوآور است که همواره درحال توسعه این محصول است و فیچر جدیدی برای ارائه دارد. هلپ سنتر پرس‌لاین نیز به ما کمک کرده تا برای ساخت پرسشنامه‌هایی با شرایط پیچیده‌تر بدون نیاز به مکاتبه یا تماس، پاسخ خود را پیدا کنیم و پرسشنامه حرفه‌ای بسازیم.

  • person

    هادی مرادی

    بنیانگذار و مدیرعامل رسانه دی‌ام‌بورد

    پرس‌لاین یکی از کامل‌ترین، بالغ‌ترین و کم‌نقص‌ترین ابزارهای حوزه مارکتینگ و مارتک در ایران است و مدام نیاز کسب‌وکارها را شناسایی و محصولش را کامل‌تر می‌کند. ما از پرس‌لاین برای تحقیقات بازار، برگزاری مسابقه، نظرسنجی از کاربرها، ثبت‌نام وبینارها و دوره‌ها و دریافت نیازمندی‌های کسب‌وکارها استفاده کردیم و به کمک داده‌های منسجم و کاربردی آن توانستیم تحلیلی دقیق‌تر از مخاطبمان داشته باشیم.

  • person

    رامین یزدانی پدرام

    مدیر توسعه نرم‌افزار هواپیمایی آتا

    پرس‌لاین ابزار قدرتمندی برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه هتل‌ و گردشگری است که به شما امکان طراحی و اجرای هر نوع سناریوی وقت‌گیری را به راحتی و تنها با چند کلیک می‌دهد. با امکانات متنوع و بی‌نظیری مثل استفاده از API و وب‌هوک، به راحتی توانستیم فرم‌ها و پرسشنامه‌هایمان را به سیستم‌های داخلی خود متصل کنیم و گزارش‌های متنوعی بسازیم.

  • person

    هومن خسروی

    توسعه‌دهنده کسب‌وکار سایت شب

    پرس‌لاین اگر تنها سامانه یکپارچه نظرسنجی در ایران نباشد، بدون شک بهترین و کامل‌ترین ابزار ساخت پرسشنامه و نظرسنجی محسوب می‌شود. انواع پژوهش‌ها، تحقیقات بازار و تحقیقات آماری در جمعیت‌های مختلف پرسونایی و مشتریان هدف، با امکانات گسترده این ابزار و گزارش‌های اختصاصی آن قابل انجام است و این موضوع، تمایز پرس‌لاین برای «شب» بوده‌است.

  • person

    محیا میرزازاد

    مسئول باشگاه مشتریان و CRM هتل بین‌المللی هرمز

    مدت‌ها بود به دنبال سرویسی جهت نظرسنجی اقامت مهمانان هتل بودیم که قابلیت یکپارچگی با نرم‌افزار رزرواسیون هتل و پنل پیامکی را داشته باشد. با استفاده از پرس‌لاین، نه تنها این فرایند را به سرعت عملیاتی کردیم، بلکه از گزارش‌ها و جدول‌های نتایج‌ برای بهبود خدمات‌ و افزایش ارتباط‌‌مان با مشتری‌ها استفاده می‌کنیم.

  • person

    دکتر محمد جعفری

    رئیس اداره نرم‌افزار دانشگاه علوم پزشكی مازندران

    پرس‌لاين به‌دليل كاربری بسيار راحت و آسان، اين امكان را به ما داده تا در ۲۵ بيمارستان دانشگاه علوم‌پزشكی مازندران، در كمترين زمان و با بالاترين دقت داده‌ها را جمع آوری كنيم و همچنين به‌دليل پياده‌سازی آسان، كاهش هزينه و زمان انجام كارها و دست‌يابی به بازخورد سريع در ساير حوزه‌های دانشگاه نيز با استقبال زيادی مواجه شده‌است.

  • person

    فائزه غفوری

    مدیر ارتباطات بازاریابی تریبون

    رابط کاربری پرس‌لاین به گونه‌ایست که تعامل با آن بسیار راحت و لذت‌بخش است. علاوه بر آن پرس‌لاین برندی اجایل و نوآور است که همواره درحال توسعه این محصول است و فیچر جدیدی برای ارائه دارد. هلپ سنتر پرس‌لاین نیز به ما کمک کرده تا برای ساخت پرسشنامه‌هایی با شرایط پیچیده‌تر بدون نیاز به مکاتبه یا تماس، پاسخ خود را پیدا کنیم و پرسشنامه حرفه‌ای بسازیم.

  • person

    هادی مرادی

    بنیانگذار و مدیرعامل رسانه دی‌ام‌بورد

    پرس‌لاین یکی از کامل‌ترین، بالغ‌ترین و کم‌نقص‌ترین ابزارهای حوزه مارکتینگ و مارتک در ایران است و مدام نیاز کسب‌وکارها را شناسایی و محصولش را کامل‌تر می‌کند. ما از پرس‌لاین برای تحقیقات بازار، برگزاری مسابقه، نظرسنجی از کاربرها، ثبت‌نام وبینارها و دوره‌ها و دریافت نیازمندی‌های کسب‌وکارها استفاده کردیم و به کمک داده‌های منسجم و کاربردی آن توانستیم تحلیلی دقیق‌تر از مخاطبمان داشته باشیم.

سوال‌های متداول

بهترین سایت طراحی پرسشنامه آنلاین کدام است؟
پرس‌لاین در مقایسه با سایر ابزارهای ساخت نظرسنجی و فرم مثل گوگل‌فرم چه امکاناتی دارد؟
بهترین روش‌های توزیع پرسشنامه اینترنتی کدامند؟
چطور نرخ پاسخ‌دهی پرسشنامه‌ آنلاین خود را افزایش دهیم؟
آیا می‌توانیم از API پرس‌لاین استفاده کنیم؟
آیا ساخت پرسشنامه در پرس‌لاین رایگان است؟

پاسخگوی پرسش‌های شما هستیم؛ همیشه!

اگر سوال یا ابهامی در استفاده از پرس‌لاین دارید، کافیست پرسش یا پیام خود را برای ما ارسال کنید.