شما با بهرهمندی از انواع تحلیلهای پیشرفته در قالب جداول و نمودارها، میتوانید بدون نیاز به متخصص تحلیل داده، نتایج را سریع ببینید، تصمیمات مشخص و قابل اندازهگیری بگیرید و بدون خطا یا سوگیری از این دادهها برای بهبود کیفیت ارائه خدمات استفاده کنید.
به کمک امکانات موجود در پرسشنامهساز پرسلاین میتوانید از دادههای بیمارانتان بدون نیاز به احراز هویت استفاده کنید. مثلا با درج اطلاعات مخفی، اطلاعات بیمار، همراه بیمار، مراجعهکننده یا کارکنان را به لینک دهید تا لینکهایی منحصربهفرد با قابلیت تنها یکبار پاسخ تولید کنید.
تمام نمونه فرمها را میتوانید به سادگی ویرایش و سفارشیسازی کنید.
حالا شروع کنید
با انتخاب یک نمونه فرم، آزمون، پرسشنامه و نظرسنجی آنلاین خود را سریع و راحت بسازید.
به کمک اتصال API پرسلاین به سیستم HIS خود میتوانید بازخوردها، نظرات و نتایج آزمونهایتان را مستقیما ببینید. دادهها به شکل انواع چارت و نمودار در اختیار شما قرار میگیرد.
این گزارشها برای تسهیل دریافت خروجی رضایتسنجی بیماران و مراجعان و همچنین بررسی سریعتر شکایات و پیشنهادها طراحی شده است.
به مدیران بیمارستانها و کلینیکها کمک میکند به صورت لحظهای و در همه حال بر میزان رضایتمندی بیماران و مراجعان و همچنین شکایات آنها دسترسی داشته باشند.
فیلترهای پیشرفته در گزارش پرسلاین این امکان را به مدیران بیمارستان میدهد تا میزان رضایت یا دیگر آمارها را براساس بخشهای مختلف، سوالات، پزشکان، تخصصها یا هر موردی که مورد علاقه مدیران ارشد باشد بررسی کنند.
همچنین اگر نیاز باشد پرسشنامهها و نظرسنجیها را به گونههای مختلف برای بیماران و کارکنان ارسال کنید میتوانید از گزینه مصاحبه چهره به چهره، ارسال پیامک حین بستری و پس از ترخیص، ارسال ایمیل یا کد QR استفاده کنید و نتیجه همه آنها را در فاز گزارش روی کامپیوتر، تبلت یا موبایل به صورت آنی ببینید.
اگر صاحب یک کلینیک زیبایی، دندانپزشکی، چشمپزشکی یا هر کلینیک دیگری هستید و برایتان جذب مراجع جدید مهم است و میخواهید مراجعانتان همیشه شما را نسبت به رقبا انتخاب کنند، باید حتما با مدیریت تجربه بیماران در کلینیک خود آشنا شوید و به بهترین شکل ممکن از تکنیکهای جلب رضایت مشتریان استفاده کنید.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید هزینه جذب بیمار جدید معمولا ۲۵ برابر بیشتر از نگهداشت بیماران قدیمی است. کلینیکهای زیبایی، دندانپزشکی یا چشمپزشکی به منظور حفظ رضایت بیماران و بهبود تجربه مراجعان از پرسلاین استفاده میکنند. اگر مراجعان شما با حس خوبی کلینیکتان را ترک کنند و از خدمات شما برای دوستان و آشنایان خود تعریف کنند قطعا مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد.
از فرم آنلاین برای دریافت اطلاعات مراجعان خود استفاده کنید. به کمک این فرمها همیشه اطلاعات مراجعان را به صورت آنلاین و در پایگاه دادهای امن در اختیار خواهید داشت. از مراجعان سابقه بیماریهایشان را بگیرید، از قابلیت آپلود فایل استفاده کنید و از آنها بخواهید تصویر پروندههای پیشین پزشکی خود را برایتان روی فرم آپلود کنند تا همیشه به آنها دسترسی داشته باشید.
از فرمهای آنلاین برای رضایتسنجی مراجعان نیز میتوانید استفاده کنید. مثلا مراجع میتواند بدون نیاز به فرم کاغذی رضایت خود از انجام عمل بوتاکس یا ایمپلنت را اعلام کند. بدین ترتیب شما در مصرف کاغذ صرفهجویی کردهاید، احتمال گم کردن فرمها را کاهش دادهاید و در زمانی کم میتوانید در صورت نیاز فرم رضایت را بیابید.
از چکلیستهای ارزیابی برای بررسی وضعیت بیمار پس از عملها استفاده کنید تا وضعیت بیمارانتان را همواره و به صورت آنلاین بتوانید به روز کنید. چکلیست ارزیابی بعد از عمل جراحی به شما کمک میکند که وضعیت مراجعان را به طور کامل بررسی کنید و در هر مرحله از چکاپ مشکلات احتمالی را بدون اتلاف وقت وارد کنید.
پس از مراجعه هر بیمار به کلینیک خود و به کمک ویژگیهایی مانند درج اطلاعات مخفی، پرسشنامه رضایتسنجی را به صورت خودکار برای وی ارسال کنید و درباره کیفیت ارائه خدمات، برخورد پرسنل و دیگر مسائل نظر او را جویا شوید. بدین ترتیب او هم احساس میکند که نظرش برای شما مهم است و هم شما میتوانید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کرده و به بهبود هریک کمک کنید.
به کمک پرسشنامههای سنجش تجربه مشتریان شاخصهای مختلف تجربه مراجعان خود را به صورت دورهای بسنجید. شاخصهایی مانند شاخص خالص مروجان و شاخص وفاداری به شما کمک میکند که بفهمید مشتریان دائمیتان چه تجربهای در برخورد با برندتان داشتهاند و در صورت وجود مشکل آن تجربه بد را اصلاح کنید.
از قابلیت محدودیت تعداد پاسخ استفاده کنید و به سادگی و سریع فرم نوبتدهی آنلاین ایجاد کنید. کافیست روی فرم از قابلیت اطلاعرسانی پیامکی هم استفاده کنید تا هم مراجع/بیمار و هم پزشک ارائهدهنده خدمت را از وضعیت نوبتها و تایید نوبت مطلع کنید.
آزمایشگاهها از جمله مکانهایی هستند که باید سرعت و دقت زیادی در انجام کارهایشان داشته باشند. استفاده از روشهای قدیمی و از پیش پا افتاده فقط سرعت انجام کارها را افزایش میدهد و به هزینهها میافزاید. به کمک فرمساز و پرسشنامهساز پرسلاین میتوانید فرآیندهای حوصلهسربر، اضافی یا هزینهبر را کم کنید و به جای آن میزان بهرهوری را در آزمایشگاه افزایش دهید.
از جمله استفادههای آزمایشگاهها و مراکز تشخیص طبی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
آزمایشگاههای مدرن و امروزی دیگر به جای استفاده از فرمهای کاغذی از انواع فرمهای آنلاین و الکترونیکی پرسلاین استفاده میکنند تا هم در هزینهها صرفهجویی کنند و هم اطلاعات را مرتب و ساماندهیشده همیشه در اختیار داشته باشند.
از جمله کارهای دیگری که آزمایشگاهها برای سهولت فرآیندهایشان انجام میدهند استفاده از فرم نظرسنجی از مراجعان است. حالا کافیست یک مانیتور در محل آزمایشگاه داشته باشید و از مراجعان بخواهید پیش از ترک آزمایشگاه نظرشان را درباره خدمات ارائه شده بدهند یا به کمک درج اطلاعات مخفی و ایجاد لینک اختصاصی برای هر مراجعهکننده، لینک نظرسنجی را برایش ارسال کنید و بخواهید به صورت آنلاین نظرش را اعلام کند.
اگر در آزمایشگاه خود از نرمافزار خاصی برای نگهداری اطلاعات مراجعان استفاده میکنید، به کمک API پرسلاین میتوانید تمام اطلاعات موجود در فرمهایتان را نیز به آن نرمافزار منتقل کرده و به راحتی از آنها استفاده کنید.
وحید دلاوری
مدیر IT بیمارستان میلاد
پرسلاین در بیمارستان میلاد، با استقبال زیادی مواجه شد و کاربری اون به سرعت در حوزههای مختلف رشد کرد. دلایل مختلفی دارد، اما مهمترین آنها، کاربری و پیادهسازی آسان، کاهش هزینه و زمان انجام کارها و دستیابی به بازخورد سریع و تحریف نشده است. با استفاده از پرسلاین تحولی اساسی در فرایندهایمان ایجاد کردیم.
دکتر نوید نظافتی
مدیر گروه مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی
پرسلاین، ساخت و توزیع پرسشنامه آنلاین را جذاب و حرفهای و تحلیل دادهها را ساده میکند. فکر میکنم از این پس، دانشجویانی که از پرسلاین استفاده نمیکنند، مثل کسانی هستند که در مسابقه اتومبیلرانی، پیاده میدوند.
دکتر محمد جعفری
رئیس اداره نرمافزار دانشگاه علوم پزشكی مازندران
پرسلاين بهدليل كاربری بسيار راحت و آسان، اين امكان را به ما داده تا در ۲۵ بيمارستان دانشگاه علومپزشكی مازندران، در كمترين زمان و با بالاترين دقت دادهها را جمع آوری كنيم و همچنين بهدليل پيادهسازی آسان، كاهش هزينه و زمان انجام كارها و دستيابی به بازخورد سريع در ساير حوزههای دانشگاه نيز با استقبال زيادی مواجه شدهاست.
وحید دلاوری
مدیر IT بیمارستان میلاد
پرسلاین در بیمارستان میلاد، با استقبال زیادی مواجه شد و کاربری اون به سرعت در حوزههای مختلف رشد کرد. دلایل مختلفی دارد، اما مهمترین آنها، کاربری و پیادهسازی آسان، کاهش هزینه و زمان انجام کارها و دستیابی به بازخورد سریع و تحریف نشده است. با استفاده از پرسلاین تحولی اساسی در فرایندهایمان ایجاد کردیم.
دکتر نوید نظافتی
مدیر گروه مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی
پرسلاین، ساخت و توزیع پرسشنامه آنلاین را جذاب و حرفهای و تحلیل دادهها را ساده میکند. فکر میکنم از این پس، دانشجویانی که از پرسلاین استفاده نمیکنند، مثل کسانی هستند که در مسابقه اتومبیلرانی، پیاده میدوند.
دکتر محمد جعفری
رئیس اداره نرمافزار دانشگاه علوم پزشكی مازندران
پرسلاين بهدليل كاربری بسيار راحت و آسان، اين امكان را به ما داده تا در ۲۵ بيمارستان دانشگاه علومپزشكی مازندران، در كمترين زمان و با بالاترين دقت دادهها را جمع آوری كنيم و همچنين بهدليل پيادهسازی آسان، كاهش هزينه و زمان انجام كارها و دستيابی به بازخورد سريع در ساير حوزههای دانشگاه نيز با استقبال زيادی مواجه شدهاست.
پاسخگوی پرسشهای شما هستیم؛ همیشه!
اگر سوال یا ابهامی در استفاده از پرسلاین دارید، کافیست پرسش یا پیام خود را برای ما ارسال کنید.